Технически проблем в блога и извинение към всички читатели

В блога правя една техническа реформа, която обаче ми създава доста проблеми. И поражда несигурност. Рискувам, но го правя съзнателно. И дано в крайна сметка е за добро. Обаче редовни читатели в блога ми писаха възмутени на имейла, че коментарите им не се появявали. Помислили си, че ги „цензурирам“. И то при положение, че не забраних да се изказват даже на господата, които пожелаха наскоро да ме… обезглавят, и придружиха заплахата си с клип, в който руски нацисто-комунист реже главата на човешко същество. Та по тази причина аз се принудих да отговоря на възмутените и да им обясня защо се е появил този проблем. Ето писмото, което хвърля светлина върху възникналата ситуация:

Здравей, извинявам се за недоразумението, което обаче е изцяло по „технически причини“. Не, няма нищо такова, по никакъв начин не бих ти забранил коментарите, да го направя е абсурд. Да си помислиш че съм способен на това – също. Просто ако си забелязал, правя един експеримент: два блога съм ги свързал в едно, като четеш нещо, пише „Продължението следва тук“, като натиснеш върху него, отиваш в съвсем друг блог (новия ми блог). Разликата е само в това, че в новия има рекламите на Гугъл. Искам, приятелю, да изкарам малко пари от тия реклами, защото сега покрай издаването новата ми книга БЪЛГАРСКАТА ДУША И СЪДБА съвсем съм я закършил финансово, и затова се принудих да направя тия неща. Макар че е доста съмнително дали ще има някакъв ефект от рекламите.

А новият блог е по-особен, по-трудно се организира, управлява и командва, има някакви различни настройки и още не съм му свикнал. Затова е станало така. На всичкото отгоре не бях два дена в интернет, понеже си ходих до моето село. Постепеннно всичко ще се нормализира. Как можа да си помислиш, че точно теб ще цензурирам? Аз по принцип съм с такова широко сърце, че никой не мога да цензурирам и пускам всички изказвания, както казах пускам изказванията дори и на тия, които мечтаят да ми изпият кръвчицата…

Това е засега, дано не си се обидил… моля те да продължиш да пишеш в блога. Това, че имаме спорове и различия, е нещо съвсем нормално, и то е за добро. Накрая много те моля да не си правиш необосновани емоционални преценки за мен. С уважение: Ангел Грънчаров

One comment

  1. Ружа

    проблемът поне за мен продължава.от сутринта виси коментар в компютъра ми,който системата не приема!?Нищо.Аз съм упорит човек,ще почакам:)

Вашият коментар

