Bulgarian Blogosphere: “изтъкнати блогове”?!

Съвсем случайно попаднах ето на това. Prominent blogs: „yovko.net“, „eenk.com“, „blog.peio.org“, „pro_01“, „Teri. bglog.net“, Kaladan, „Grigor Gatchev“, „semkiibonbonki“, „Julian Popov“, „komentari.com“, „albosh“, „WordPress.com Blogs of the Day“, „nabludatel“, „asktisho“, „angeligdb“. Моят блог, чудна работа, се е проврял и тук: той е на последното място. Само обаче едно не разбирам: кой е критерия за тази любопитна класация? Посещаемост? Продължителност на съществуване? Естетично оформление? Влиятелност върху умовете?! 🙂 Не знам, не разбирам какъв е критерият, а е добре някой да го формулира. За което ще му бъда твърде благодарен. Да, наистина е интересно да се разбере какви са и какви трябва да бъдат критериите в такива класации…

Аз нещо писах за „елитарните блогъри“ преди време. За мой резил май съм попаднал при тях – в една, признавам си, доста разнолика и странна компания. Двама-трима от тия, елитарните де, не могат да ме гледат и ме мразят всеотдайно: все едно като сме били в детската градина редовно съм им ял десерта. 🙂 С другите се отнасяме както коронованите глави поглеждат поданиците си: преструват се, че не ги забелязват. Оти явно на всеки му се чини, че е на най-висок пиедестал 🙂 Глупава и смешна работа, ама карай. Но аз като психолог съм заинтригуван от тези така сложни човешки отношения та затова пиша това. Хайде да млъквам че не знам вече какво ми се пише…

Приятна вечер на всички!

Вашият коментар

